woensdag 8 april 2015

15 dingen die niemand vraagt - Tag

Aangezien ik bijna nooit meer wat post, hier even een leuke tag! :)

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Nou, een kast dicht. En de andere kastdeur ligt eruit, dus is die altijd open ;)

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Haha ja, ik vind het makkelijk om die dan weer op de volgende vakantie mee te nemen. Ik vergeet vaak van die kleine flesjes te kopen. Dus dan is dit altijd handig

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nee, maar ik heb er wel eens aan gedacht, haha. Van de straat waar ik ben opgegroeid, ik heb daar een hele leuke tijd beleefd & zo'n straatnaam bord leek me wel leuk als herinnering ;)

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ohja, ik kan ook niet meer zonder. Ik gebruik ze overal voor!


5. Heb je sproeten?
Ja! En ik ben er super blij mee! Wanneer er maar weer 1 zonnestraaltje schijnt, dan komen er meteen weer duizenden bij. Ik vind het zo leuk!

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja, dit vergeet ik nooit meer. Onderweg fietsen we naar huis vanaf de kermis. We moesten al nodig, maar dachten ah dat houden we nog wel even. Maar we moesten een half uur fietsen om thuis te komen, en we waren nog geen 5 minuten onderweg, toen hielden we het al niet meer. Gelukkig fietsen we langs de bosjes, zo dronken als wat.

7. Hoe groot is je bed?
Kingsize!

8. Ben je lui?
Eigenlijk best wel ja. En daar baal ik echt ontzettend van, probeer er ook verandering in te brengen ;)

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ja, dat ik eigenlijk zo goed als werkeloos ben & veel tijd thuis doorbreng. Dat vind ik helemaal niet leuk.

10. Kauw je op pennen en potloden?
Nee

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, dat zou ook echt niks voor mij zijn geweest.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Nee, niet echt eigenlijk.

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nee, maar vroeger deed ik dat wel.

bikecity 2 | Flickr - Photo Sharing!

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Ja, haha

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Jep.

0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger