zaterdag 24 januari 2015

Happy Life van Mascha

Voor kerst kreeg ik het boek Happy Life van Mascha. Die zelfde avond begon ik er in te lezen, iedereen was leuk bezig met cadeautjes en gezelligheid. En ik? Ik zat te lezen haha. Ik wou gewoon de eerste 2 bladzijdes lezen, maar ik bleef maar lezen. Er kwam geen eind aan. Ik had het boek dan ook heel snel uit. Het is een heerlijk boek & leest lekker door.



Dit boek heeft me echt aan het denken gezet. Mascha verteld hier heel veel over de standaard dingetjes in het leven. Ik moet zeggen, ik heb hier wel wat van geleerd.  Ik zou dit boek echt iedereen aanraden!

Het gaat ook vooral over het positief in je schoenen staan. Over het leuk houden van je relatie. Over los laten. En ik heb hier zeker wel wat aan gehad! :) Ik was niet bepaald iemand die positief was over dingen. 9 van de 10 keer was ik wel negatief over alles & iedereen. Langzamerhand werd dit gelukkig wel minder, maar dit boek heeft me het laatste duwtje gegeven. Het was alsof Mascha zelf voor me stond & me diep in de ogen aankeek en op een serieuze manier zei dat ik moet stoppen met al die negativiteit, en gewoon m'n leven moet leven. Blij moet zijn met wie ik ben & wat ik heb. En me vooral niks aantrekken van andere! 


Mascha! Echt, bedankt! Ik volg je al ongeveer vanaf het begin, en je bent zo'n leuke spontane & positieve meid! Ik vind je geweldig! Ga vooral zo door!

2 reacties:

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger