donderdag 22 januari 2015

Welkom!

Hoi! En welkom op mijn blog. Dit is/wordt mijn persoonlijke blog, waar ik vertel over mijzelf, mijn favoriete eten, vakantie bestemmingen & andere favoriete bloggers & youtubers.

Ik vind het heel leuk om te bloggen, alleen ik heb geen flauw idee waar ik over zou moeten bloggen. Dus vandaar een persoonlijke blog, die ik kan gebruiken als een soort dagboek. Waar ik mijn herinneringen kan opslaan & kan delen.

Misschien dat ik in de toekomst meer van mijzelf laat zien, dus zelf filmpjes opneem dat soort dingen. Ik hou mezelf nu nog een beetje op de achtergrond, omdat het nog vrij ongemakkelijk voor me is.

Ik hoop dat jullie het evengoed leuk gaan vinden :)
Ik post sowieso 1 keer in de week een blogpost!

Enjoy!

0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger