dinsdag 17 maart 2015

Shop My Closet

Ik heb toch maar besloten om een poging te wachten voor een Shop My Closet :) Ik was laatst bij mijn ouders, en daar kwam ik tot de ontdekking dat ik daar nog een zooitje kleding heb liggen. En aangezien ik in mijn huis niet zo veel ruimte heb daarvoor, en ik het meeste ook niet meer draag. Wil ik het graag verkopen. Dus kijk voor al verder! :)

Yes.

Alles komt op marktplaats te staan. Tot nu toe verzend ik nog niet naar Belgiƫ, eerst even kijken hoe het allemaal gaat ;) Ik ben benieuwd, misschien zit er wat tussen waar je al jaren naar op zoek bent, je weet het maar nooit haha



Ik blijf mijn marktplaats pagina trouwens iedere keer updaten, dus wanneer je dit leest is er misschien meer bijgekomen.
Klik hier om naar mijn marktplaats pagina te gaan.
Nou ik ben benieuwd.

0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger