vrijdag 20 februari 2015

De Thee Tag

🎀

Deze tag zie ik op iedere blog voorbij komen. En aangezien ik nu even niks te doen heb, leek het me leuk om deze ook te doen. Ik drink bijna de hele dag door thee, so let's go!


Wat drink je liever, warme thee of ijsthee?
Warme thee, sowieso. 

Sterk of slap?
Niet te sterk, maar ook niet te slap. Dus een beetje er tussen in. Op de gok doe ik hem vaak precies goed.

Losse thee of theezakjes
Theezakjes. Losse thee word een rommeltje bij mij denk ik zo.

Koop je thee (bij een café of bij een Kiosk op het station) of heb je een voorraad thuis?
Ik heb een voorraadje thuis. Maar ik ben niet zo moeilijk qua smaken, dus het is niet zo dat ik een deel van mijn voorraad ergens mee naar toe neem.

Smaakjesthee of gewone thee?
Zoals ik hierboven al zei, ben ik niet zo moeilijk qua smaakjes. 's Ochtends drink ik vaak gewone thee, eigenlijk de hele dag door. Omdat dat doosje voor het pakken staat. Wanneer ik denk, nu heb ik wel zin in iets anders. Dan pak ik een smaakje. Verschild altijd weer.

stupid life | via Tumblr

Wat is je favoriete ijsthee?
Geen idee, ik drink dat eigenlijk nooit.

Wanner drink je je thee?
's Ochtends. Maar ook midden op de dag & voordat ik ga slapen.

Heb je nog iets in je thee?
Vroeger had ik altijd suiker in mijn thee. Nu heb ik er niks meer in, geen idee hoe dat zo is gekomen eigenlijk. Ik deed er steeds minder suiker in, en opeens had ik er helemaal niks meer in.

Heb je altijd al thee gedronken?
Ja eigenlijk wel. Mijn moeder drinkt altijd thee, en ik dronk gewoon altijd met der mee. Ik drink het al zo lang..

Welke thee zou jij aanbevelen?
Ehh. De thee die je zelf lekker vind? Er is niet echt een thee waarvan ik denk, goh die moet iedereen proberen.


Deze tag ook doen? Hier alle vragen op een rij!
1. Wat drink je liever, warme of ijsthee?
2. Sterk of slap?
3. Losse thee of theezakjes
4. Koop je thee ergens of heb je een voorraad thuis?
5. Smaakjesthee of gewone thee?
6. Wat is je favoriete ijsthee?
7. Wanneer drink je je thee?
8. Heb je nog iets in je thee?
9. Heb je altijd al thee gedronken?
10. Welke thee zou jij aanbevelen?

1 reacties:

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger