zaterdag 28 februari 2015

My life in pictures #1

In 'My life in pictures' geef ik jullie een kijkje wat ik de afgelopen maand heb gedaan. Ik ben nog niet zo van het foto's maken, dus het zijn er nu nog niet zo veel. Dit is de eerste keer dat ik zo'n blog doe, dit is van de maand februari! :)

Helt was hier net terug van de dierenarts, voor zijn castratie. Nog helemaal versuft en heerlijk rustig!



Een paar dagen na de operatie. Nog helemaal suf, en blijkbaar had hij het koud. Hij ging weer, net als wat hij vroeger altijd deed, achter de playstation liggen. Die stond aan en is dan natuurlijk lekker warm haha. Arm beestje.

Een weekje na de operatie van Helt gingen we uitgebreid wandelen :) En even de eendjes voeren. Naja, eendjes.. Het waren enorme ganzen!

Sinds december doe ik aan pole fitness. Ik wou iets doen met mijn 'overdosis' aan vrije tijd, dus besloot een proeflesje te nemen. Meteen vond ik het super leuk! Een vriendin van mij heeft een paal thuis, dus daar trainen we regelmatig. Hier deed ik de butterfly. Het is zo leuk om te doen! :D

Tijdens een wandeling door het park/bos kwamen we deze reiger tegen. Vind het altijd wel leuk om deze beesten van dichtbij te zien.

Op deze deur, de slaapkamer deur, hing ik altijd de kerstkaarten. Nu zijn ze natuurlijk weg, maar ik vond het zo saai en kaal. Dus ik besloot Instagram foto's van Helt op te hangen. Van jong naar nu. Super leuk!

De cakerol van Foodgloss gemaakt :D

En nog wat chocolade stukken. Rick had vier liter chocola mee genomen van z'n werk. Je moet er toch wat mee he ;)

Nieuw boek besteld, ben er nog niet in begonnen. Maar het lijkt me wel wat.

En een gezellig avondje met de meiden tijdens Peter Pan Speedrock!

En voor Valentijnsdag deze roosjes gekregen van Rick. Onverwachts, omdat we niet echt iets doen met Valentijnsdag. Wel lief :)

Nou dat was mijn maand. Niet echt spectaculair ofzo.
Volg me ook op instagram! :D @ascensionofthespirit
Hoe was jou maand? 

0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger